torsdag 25 april 2013

Dom nya hästarna! (Och lite bloggtips)

Vad tycker ni andra om de nya hästarna som kom igår? Jag älskar dom och tycker att de är jättefina.
Cremellon blev min favorit! Den kommer jag nog att köpa sen. De andra hästarna var ganska ok de med.
Kläderna som kom den här gången var ju tre västar och utrustningen var fyra westernträns.
Jag tyckte så klart att den rosa västen var snyggast, och det röda tränset. 
Det var roligt att det kom fler westernträns eftersom westernridning är min favorit. Jag köpte en ny häst också, fuxen i FG, en Morganhäst, så nu har jag tre hästar, väntar bara på att kunna köpa Cremellon och sen blir det ju självklart Appaloosan! Vi ses säkert i vimlet på Starstable, jag är ofta i FP, kanske stöter vi ihop där. ♥Tack för att ni läser min blogg!♥

Har ett par tips på bra bloggar också,


de här bara måste ni läsa!


och
och

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar