söndag 21 april 2013

Frågestund! :D

Haj! Idag var jag med min BFF! Hon heter Lily Silverfall! Hon ville att jag skulle skriva om henne så det gör jag nu:
1. Vad är din hästs namn?
Lily svarar: Min häst heter Angelshadow!
2. Vad är din favvooutfit?
Lily svarar: Min USA outfit som jag har på mig på bilden ;D
3.Vilken färg har din häst?
Lily svarar: Brun-vit med svart man och svans, Hon har rosa mule :)
4. Vad heter klubben du är med i?
Lily svarar: Western Dreamers Club! :D Linnea Flowerstars klubb

5.Har du något djur IRL? Vad heter det?
Lily svarar: Ja, Jag har en katt som är svart-vit och heter Assar

6.Nåt mer du vill lägga till?
Lily svarar: Jag vill gärna att ni frågar vän på mig! Och snart har jag en egen blogg :)
Vi länkar till den i senare inlägg. Tack för att ni läste!;D


Lilys USA outfit! Den är sjukt snygg! :D


Angelshadow:


OMG!! I HAVE A NEW HORSE! HIS NAME IS WILDHEART!



NEW OUTFIT!   : D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar